Fluor a saját pénzét is kockáztatja
Ahogy azt megírtuk, december 20. óta 3-3 vidéki és fővárosi moziban vetítik a Fluor Filmet, amelyre a premier hetében csak 178-an voltak kíváncsiak. Az annyi, mint előadásonként 2-3 néző.
– Minket is meglepett a visszafogott érdeklődés, hiszen Tominak hatalmas a rajongótábora, csak a Facebook-oldalát 230 ezren lájkolták már – mondta Bartók Anna, a filmet forgalmazó Fórum Hungary marketingigazgatója, aki azt is elmondta, csak kedvező visszajelzéseket kaptak róla. – A szőrösszívű kritikusoknak is nagyon tetszett. Biztosak vagyunk benne, hogy még rengeteg rajongó tudhat meg többet Tomiról a filmből – ha nem is a mozikban, hanem a DVD-kiadás, illetve videoszolgáltatások segítségével – tette hozzá Bartók Anna, és arról is tájékoztatott, jelenleg 477 nézőnél tart a Fluor Film, ez bevétel tekintetében 368 500 forint. Egy több száz millió forintos költségvetésű magyar mozifilm esetében ez a hangmérnök fizetésére sem lenne elég.
– A film előállítása annyiba került, mintha egy költséges videoklipet csináltunk volna – mondta a Blikknek Fluor Tomi, és nem cáfolta, hogy a 70 perces dokumozi 4,4 millió forintba került, ahogy az a nemzetközi adatbázisban (imdb.com) is szerepel.
– Fellépések és reklámkampányok bevételeit forgattuk vissza, a lemezkiadó is beszállt, de szponzorokat is meg tudtunk nyerni – magyarázta a Mizu című sláger atyja, aki maga is beszállt a róla szóló dokumentumfilm finanszírozásába. – Pár százezer forintot adtam bele a megtakarításaimból. Ezt kötelességemnek is éreztem, mert tényleg minden támogatásra szükség volt. Fontosnak tartottam, hogy minimalizálni tudjuk a költségeket, most pedig csak azzal törődöm, hogy a kritikusoknak is tetszett, legalábbis erre bíztatnak a közeli ismerőseim, akik olvastak róla tegnap a Blikkben – tette hozzá a popsztár, aki továbbra sincs elkeseredve amiatt, hogy a sikertörténetét dokumentáló alkotás nem lett népszerű. – Jobban lesújtana, ha rengetegen néznék, a kritikusok viszont lehúznák.
forrás: blikk.hu
|
|