Hétköznap

Bulvár hírek

PSY titka, hogy nem veszi magát véresen komolyan

Az utóbbi évek legmeglepőbb nemzetközi slágerével PSY rögtön a harminchatodik helyre lovagolta be magát a Class 40 listájára. A Gangnam Style című dal sikerének titka a mókás videoklip, és az, hogy az előadó egyáltalán nem veszi magát komolyan: üde színfolt tehetségkutatók egyforma felfedezettjei és a lemezkiadók által kreált sztárok között. A dalhoz kitalált lovaglós kabarétánc meghódította a világot. Thaiföldön már Gangnam-táncversenyt is rendeztek, ami aztán bandaháborúba csapott át. Két, tinikből álló csoport nem tudta eldönteni, melyikük a jobb, ezért balhéztak össze. Másnap az egyik társaság visszatért a helyszínre, ahol előbb a levegőbe, majd autókra lövöldöztek, személyi sérülés szerencsére nem történt.

 

A dal sikerének másik érdekes hozadéka, hogy a PSY apja által irányított, félvezetőket gyártó cég tőzsdei értéke megduplázódott. Az eredetileg Pak Dzsiszang névre hallgató PSY ügyesen bánik a hirtelen jött, világméretű népszerűségével: a Samsung reklámarca lett, és a saját ruhamárkája is a tervezők asztalán van. Most Amerikát is le szeretné tarolni. Ebben Scooter Braun lesz segítségére, aki az internet sztárjai közül Justin Biebert is a világsztárok közé emelte.

– Olyan, mintha a testvérem lenne, munka, munka, bulizás, ivás, aztán megint munka. Mindez alvás nélkül – ajnározta újdonsült menedzserét PSY, aki már elkezdett dolgozni az amerikai piacra készülő nagylemezén. Állítása szerint koreai nyelven fog rajta énekelni, és már kitalált újabb bugyuta táncstílusokat is.

forrás: borsonline.hu


Bulik
699 fans
Légy regisztrált 'FUN' tagunk, hogy mindig értesülj a hozzád legközelebb eső legfrissebb buli, divat és lakhelyeddel kapcsolatos minden információról.

A regisztrációhoz kattints ide!

Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó





Jogi nyilatkozat Médiaajánlat  |  Bulifotók  |  Kapcsolat | Adatvédelem |


Minden jog fenntartva 2009-2016 © B1 Média Kft. | code & design by COMpose-IT

Hirdetéssel kapcsolatos információk:

info@buli1.hu

+36-70-419-8618